Wednesday, June 22, 2011

FIREFOX-IE9-CHROME

Amik kau..dua post sekali ri ni. Masuk ni tiga. Rasa nak pecahkan PC nih. dah berminggu-minggu aku cuba nak post kat blog nih tapi menghadapi kefailureran. ku rongkah-rongkah setiap sudut dan inci blog sampai fed-up dan give-up hinggalah ke hari ini.hampir-hampir saja ku deletekan blog kesayangan ku. stress!

kelik la punya kelik...ku delete berkali-kali setiap cache yang ada....last option ku google (sepatutnya dari awal lagi...hish ku kira ku pandai dan advance rupanya bodosh jg aku ini) nasib baik gatal tangan aku nak google ri ni.

The question was : "cannot publish post in blog" antara answernya

"Via, are you using Internet Explorer 9? This new browser version has some incompatibility with blogger's software. It would explain why you can't publish. You could try a different browser such as Firefox or Chrome, or find the Compatibility View in the IE-9."

Huhhh! Patutlah. Ni yang aku menyampah guna IE nih. Dah la terpaksa guna IE sebab Firefox asik hang jer lepas upgrade to Firefox 4. Dan orang-orang kat sini mostly masih guna IE7. OMGGGGG!! Kononnya aku ni advance la bila upgrade to IE9 alih2 hampeh. Seb baikla ada google chrome tu pun sebab nak download Angry Bird. hahahahha...Atlast solution found.

Nantikanla kembali post-post di blog Mata-Jiwa-Cinta ini..

Tq Chrome...u're the best so far..

Adioss for now!!

No comments:

Post a Comment